Четвер, 12.12.2019, 11:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти м. Зіньків
Меню сайту
Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 141
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Статистика
Головна » 2015 » Лютий » 4 » Бінарний урок "Металеві сітки і каркаси, що використовують для лицювальних робіт"
16:15
Бінарний урок "Металеві сітки і каркаси, що використовують для лицювальних робіт"

Бінарний урок

Бінарний урок – це заняття, яке побудоване на тісних між предметних зв’язках, яке проводиться спільно двома викладачами відповідних дисциплін. В сучасному тлумаченні бінарний урок повинен бути побудований на активному використанні комп’ютерної техніки на заняттях із спеціальних дисциплін.

Мета бінарного уроку - створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь, дати можливість побачити результати своєї праці й одержати від них радість і задоволення.

При проведенні таких уроків розвивається співпраця педагогів, формується в учнів переконання в зв’язності предметів, у цілісності професії.

Психологічна і методична сумісність викладачів грає не останню роль у підготовці і проведенні бінарного уроку. У залежності від змісту програмного матеріалу кожен урок має свої особливості і не може будуватися по встановленому шаблоні. Але існують загальні вимоги до заняття виробничого навчання будь-якої професії, які варто дотримувати.

Бінарні уроки проводяться на етапі творчого застосування матеріалу, і на таких уроках зважуються цікаві, практично значимі і доступні учням проблеми на основі міжособистісної взаємодії. Результати роботи мають практичну цінність.

Вони вимагають великої підготовки, як викладачів, так і учнів, тому їх неможливо проводити часто. Але такий урок, проведений не заради зовнішнього ефекту, а для систематизації знань, формування переконань у зв’язності предметів і цілісності світу, є важливим етапом у формуванні світогляду учня, розвитку його мислення.

Бінарні уроки:

- служать засобом підвищення мотивації вивчення, тому що створюють умови для практичного застосування знань;

- розвивають навички самоосвіти, тому що велику частину підготовки до уроку учні здійснюють самостійно і в позаурочний час;

- розвивають аналітичні здібності і винахідливість;

- володіють величезним виховним потенціалом;

- на бінарних уроках відбувається перенос уміння в нові області, що не вивчалися раніше, що допомагає учням приймати рішення творчих виробничих ситуацій.

Бінарні уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю ними нових знань, розвитку в них творчого, самостійного, гнучкого мислення. Тому проведення бінарних уроків має оптимальний ефект у групах, у яких переважають учні з нестійкою увагою, незначним інтересом до засвоєння предмета.

Для підвищення ефективності бінарних уроків необхідна теоретико-методична і практична підготовка викладачів:

  • на основі самоосвіти (методичні та психолого-педагогічні джерела);
  • на засіданнях методичних об’єднань;
  • на курсах підвищення кваліфікації; під час підготовки і проведення уроків такого типу викладачами, які мають відповідний досвід роботи.

Фото звіт бінарного уроку майстра виробничого навчання Півня Івана Миколайовича та викладача спец предметів Харчука Петра Васильовича для учнів за професією «Муляр, штукатур, лицювальник-плиточник» на тему: "Металеві сітки і каркаси, що використовують для лицювальних робіт".

Урок провели: майстер в/н, І.М. Півень,

викладач, П.В. Харчук

Матеріали підготувала - заступник директора з НВР, Л.В. Бударова

Категорія: Організаційні заходи | Переглядів: 576 | Додав: khap | Рейтинг: 4.2/4
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:




Наш контакт:


Пошук
















Конструктор сайтів - uCoz