Понеділок, 09.12.2019, 00:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Регіональний центр професійно-технічної освіти м. Зіньків
Меню сайту
Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 141
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Статистика

Матеріали з вебінарів

Рекомендуємо ознайомитися з даними матеріалами

та впроваджувати по рекомендації НМЦ ПТО

(всі матеріали взято по рекомендації НМЦ ПТО у Полтавській області)

 

 

І. АКТУАЛЬНІСТЬ СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ,

ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ

Автор: Методист НМЦ ПТО у Полтавській області Короп Т. С.

Дана презентація містить матеріали про особливості інформаційного освітнього простору, ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні та навчально-виховному процесі.

Рекомендована для використання в роботі адміністрації та педпрацівникам навчального закладу.

 

ІІ. РОБОТА ШКОЛИ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ –

ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ

Дана презентація містить основні аспекти роботи школи передового педагогічного досвіду та її результати, може слугувати прикладом для створення шкіл ППД.

Рекомендована для використання в роботі адміністрації та педпрацівникам навчального закладу.

 

 

ІІІ. ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

До Вашої уваги представлені матеріали, які містить інформацію про вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.

Рекомендована для використання в роботі адміністрації та педпрацівникам навчального закладу.

1. Передовий педагогічний досвід.

Автор: Методист НМЦ ПТО у Полтавській області Короп Т. С.

2. Методичні аспекти дисемінації педагогічного досвіду.

Із досвіду роботи методиста Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука Полтавської області підготувала: Ю. М. Хайчіна

3. Методичні рекомендації щодо узагальнення власного педагогічного досвіду викладачем (майстром виробничого навчання) професійно-технічного навчального закладу.

 Автори: методисти Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука Полтавської області; В.І. Найдьон, Ю. М. Хайчіна

 

ІV. 1. Система робити над єдиною методичною проблемою

Автор: Методист НМЦ ПТО у Полтавській області Короп Т. С.

2. Етапи роботи над науково-методичною проблемою

3. Робота над єдиною методичною проблемою – головний об’єднуючий фактор діяльності педагогічного колективу ПТНЗ

Автор: Методист НМЦ ПТО у Полтавській області Бобир О. А.

До Вашої уваги представлені матеріали, які містить інформацію про особливості вибору, діагностики та стратегічний курс роботи над методичною проблемою.

Рекомендована для використання в роботі адміністрації та педпрацівникам навчального закладу.

 

V. Передовий педагогічний досвід

Дана презентація містить матеріали передового педагогічного досвіду викладача спецдисциплін Професійно-технічного училища №31 м.Полтава Скіданової Тетяни Олексіївни. Він буде корисним для вивчення майстрам та викладачам перукарської справи.

 

 

 

Навчально-методичні матеріали, рекомендовані для використання у 
навчально-виробничому процесі (рішення навчально-методичної ради НМЦ 
ПТО від 20.10.2016р. протокол №1):

 

1. Кравцова С.Б. Основи вимірювань на промислових підприємствах: навчальний посібник. Вище професійне училище №7, Кременчук – 2016, 39с.

2. ВИДАТНІ ПОСТАТІ ПОЛТАВСЬКОГО КРАЮ. Інформаційний збірник за матеріалами обласного краєзнавчого проекту «Мій рідний край – моя історія жива», Полтава - 2016, 42с.

 

 





Наш контакт:


Пошук
















Конструктор сайтів - uCoz